Известие

Collapse
No announcement yet.

Сигурност и безопастност на Алфа 155

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Сигурност и безопастност на Алфа 155

    Ако някой има съмнения в сигурността на Алфа 155 веднага да си го променя !!!
    Днес както си седя на светофар за ляв завой -със секция и дремя /пред мен имаше 3 коли и от предната добре , че бях оставил 1,5м растояние/ изведнъж главата ми се удари във възглавницата.
    Едно Ауди Б4 ка силистренска регистрация ме изтресе отзад.Човекът говорел по телефона си !

    Алфата се премести напред почти до предната кола / добре, че я държах на полуспирачка- да не се предвижи напред докато чакам.
    На самолета ми се поодра задната броня без други видими последици.
    Тази вечер ми се наложи да отварям багажника и имам леки проблеми/трябва само малко да порегулирам ключалките или капака.
    На Аудити цъфната двата фара , предна броня долу на земята, преден номер също и десен мигач счупен.
    Сами се уверете в сигурността на самолета.
    Аlfa Romeo 155 Aspirato T.Spark 2.0 8 V S.S.
    Вечна и памет .Отиде на скраб ."Четирите необозначени автомобила Alfa Romeo 155 Twinspark изфучаха по Виа Дел Коронари като изстребители по самолетна писта" (цит. Дан Браун -"Шестото клеймо" гл. 56)

  • #2
    Ами колега колите отпред по точно маските винаги се скапват при такъв удар. мене ме е удрял мерцедес 124 когато бях с фиат уно и нищо ми нямаше а бенца беше пълна трагедия. Ако 155 прасне Б4 отзад пораженията при 155 ще са същите а на аудито може да му се спраска бронята защото е келява. Иначе 155 си е здрава за годините кола

    Comment


    • #3
      Абе то си зависи от колата конкретно. Аз с Рено 19 веднъж треснаш отзад един Опел Кадет Седан и на Рено-то грам нищо му нямаше, а на Орелчето му беше огъната градата на багажника .
      Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
      AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
      Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

      Comment


      • #4
        принципно автомобилите се проектират така че предницата да е мека и да обира кинетичната енергия на удара - то са зони на деформация то са изпадащи части абе сложна работа но е нормално предницата да се сгъне повече
        '93 ALFA ROMEO 155 2.0 TS
        '98 ALFA ROMEO 166 2.0 V6 TB

        Comment


        • #5
          ...
          Last edited by pooh; d.m.y г., 13:18.

          Comment


          • #6
            АУДИ-то е набило спирачки и в последния момент те е ударил. Набивайки спирачки предницата слиза ниско и удара се обира главно от фаровете, решетката, радиатор, предна маска на фаровете и т.н. елементи, които са декоративни Задницата е от плътна ламарина и само бронята е декоративна, но това не значи, че издържа на удар Загледай се между бронята и престилката отдолу и ще видиш, че се е посмачкала Друг белег е "корема" за резервната гума При всички положения на пича от АУДИ-то му се е доревало
            А за предницата на 155 не мога да кажа, че е здрава въобще Баща ми се натресе с 30-40 в гъза на една S-класа и колата се сгъна 40см навътре Направо ми се дорева като я видях тогава
            На Мерцедеса му се беше строшил парктроника и се беше спукала бронята. Това беше видимото, отдолу сигурно е станал на вълни, ама поне си отваряше багажника без проблем. И баща ми го беше раздавал телефонист тогава, въпреки че не си призна веднага
            Затова HandsFree, Bluetooth или CarKit и няма да има "жертви"
            sigpic

            Comment


            • #7
              днес гледах отдолу на канал видимо нищо не се вижда,а легена за резервната гума няма пукнатини на боя и огъвания.Като гледам и бронята не е мръднала напред.
              В понеделник ще понапъна с крик малко задната греда на багажника където е ключалката. Проблема е в малко трудно затваряне на багажника / трябва да натискам капака най-долу и ми свети лампата в багажника.
              Днес оправих работата. С 1 гредичка опряна в двете колонки за амортисорите , червячен крик и още една гредичка опряна в задната греда до ключалката. Напън с крика проба, пак напън на няколко пъти докато започна да се заключва като пусна капака без удари и напъни.След като освободих крика малко се върна напред задната греда и напънах още 21път сега се затваря и заключва и отключва без проблеми.Лампата в багажника си загасва .
              Аlfa Romeo 155 Aspirato T.Spark 2.0 8 V S.S.
              Вечна и памет .Отиде на скраб ."Четирите необозначени автомобила Alfa Romeo 155 Twinspark изфучаха по Виа Дел Коронари като изстребители по самолетна писта" (цит. Дан Браун -"Шестото клеймо" гл. 56)

              Comment

              Working...
              X